Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

marți, 13 octombrie 2009

Ploua....

Din aceasta vara, am stat mai mult prin ospetie decat pe acasa, si prin asta vreau sa spun ca m-am cam mutat la Gherla. Nu intelegeam pana acum cum se distreaza lumea pe acolo, mai ales cei tineri pentru ca sunt 2 locuri in care merg toti: "Coca-Cola" si "Conte". Si toti stiu unde se gasesc astea. Inainte stateam acolo si muream de plictiseala, dar cu venirea ei pe lume, nu a mai fost timp de asa ceva. Merg de placere si pentru ca imi place sa o ajut pe sora mea cu tot ce pot. Nu stiam cum arata o toamna adevarata pana acum. Am fost in parc duminica si am ramas uimita. Am vazut frunzele cazute si mi-am adus aminte de copilarie cand le strangeam, trebuiau sa fie de cat mai multe culori si sa aiba forme cat mai atractive. Apoi le lipeam pe foi, mai desenam ceva langa si eram mandra ca am facut si eu ceva frumos. Duminica era un soare placut si aveam impresia ca sunt inca in plina vara...dar era ceva care ma aducea la realitate si asta era veverita care-si facea provizii, covorul de frunze aurii si bancile goale din parc... Mai era cate un cuplu care-si tinea de cald, dar rasetele si plansetele copiilor din vara au disparut!
Azi noapte a inceput sa ploua. Se strangeau norii de ceva vreme si si-au dat drumul. De mult timp nu am vazut atata ploaie...Nici umbrela mea de la "Agraria" nu cred ca e destul de mare ca sa ma acopere de stropi. E vremea de facut "nimic", tot ce-mi vine sa fac e sa stau in pat, infofolita sub patura si cu o cana de ceai cu miere langa mine. O sa mai dureze 3 zile toata tristetea asta si sper sa trecem cu bine de ea.
P.S. Azi e 13 Octombrie, o zi de marti...:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu