Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

vineri, 16 octombrie 2009

Nu mai beau cafea decat in sesiune!!!

Am facut prostia sa beau ieri cafea dupa ce ca saptamana trecuta nu am reusit sa adorm pana la ora 3 A.M. din cauza alteia. Ieri a fost bauta de dimineata,dar si-a facut efectul pentru mai mult timp...pana pe la 4 A.M. Si ce am facut...dupa ce am vazut emisiunea mea "favorita" care a tinut pana la ora 12, si dupa un film de inca 1,5h tot nu puteam sa dorm. Am butonat telefonul pana am ramas fara numerele persoanelor care nu ma mai intereseaza si nu cred ca o sa am nevoie de ele vreodata si toate mesajele care erau peste 1500 (primite+trimise). Am mai patit asa si ca, de obicei, singura solutie e sa ascult muzica. Mi-am pus castile in urechi si am dat peste o piesa care corespundea exact starii mele de azi noapte. Am pus-o pe repeat si cred ca am ascultat-o de 20 de ori pana am adormit, iar cand m-am trezit playerul nu mai avea baterie. Saracul a facut si "baita" ieri...si normal ca azi m-am trezit cu fata la cearceaf si mai erau si disperati pe strada care nu faceau altceva decat sa te simti prost ca esti fata.
Concluzia e ca nu mai beau cafea decat in sesiune, dar atunci nici nu-si mai face efectul...

7 comentarii:

  1. Hmmm... POate nu era cafeaua de vina... era subconstientul... ori... nustiu... te gandeai si tu cum sa scapi de acele numere... acele mesaje... si chesti de genu... Oricum ideea e ca... la cat bei mai multa cafea organismul iti devine imun`... deci ai facut o alegere buna... ca ... daca mai beeai multa cafea ajungeai in sesiune sa bei cafea si... degeaba sa iei somn instant... aaa... si in legatura cu... chestia ca nu ai somn... daka organizmul l-ai obsinuit sa adormi dupa 3-4 noaptea... iti dai seama c nu mai poti adormi inainte...asa ca... mai incet cu party`uriile... cu PARTYDELE si... alte chesti de genu... de acum... pe ora 23:00... 24:00... e ora Colgate;))...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt de vina party-urile ci gandurile pe care le am...daca ma framanta ceva, toata noaptea ma gandesc la lucrul asta...cum a fost si azi noapte...in care m-am gandit la party ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai... degeaba te-ai gandit ca... party-ul a trecut... deci... fara rost te gandeai... crek trebuia sa te gandesti la... cum ar fi sa nu te gandesti la party=))) deci`... toti crek patim chesti de genu... iar eu iti spun arma secreta a mea... am o sticla d ceva prin casa... beau 2 pahare... si asa bine dorm :X... ii de vis:D;)) dar... in cazul tau e bine s nu abuzezi... ajungi dupaia sa nu mai dormi fara alcool iar... la un moment dat... tre s iti facem vizite la dezalcoolizare... eu folosesc metoda... odata la nsuh cat timp... dar in orice caz... mai rar ca iesitu in cluburi=)) ca in noptiile alea adica diminetiile de dupa club... asa bine dormi :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...da...ai mare dreptate,dar m-ai cam ametit cu explicatia ta...la mine metoda e muzica pe care o ascult aproape non stop,dar aseara am hotarat sa renunt la ea si sa numar oile...in privinta la bautura...m-am lasat de meserie ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. la cate oi ai ajuns?...
    si... te-ai lasat de alcool... sa inteleg ca... asa adormeai?;)) cu alcool??? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa alcool...dormeam...dar sticla statea tot timpul langa pat in caz ca mi se facea sete intre timp :P

    RăspundețiȘtergere
  7. deci sa inteleg ca si tu ai patit ca mine?... Noaptea te trezesti somnoros... si ai aproape doar o stikla d jumate... acuma fac si reclama la apa minerala Borsec ca era stikla deaia n`am s uit veci... dar inauntru era JP~u... si am tras eu bine;;)

    RăspundețiȘtergere