Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

joi, 1 octombrie 2009

Back to social life...

E 1 octombrie, deci e prima zi de facultate. Eu am respectat programul si am mers din prima zi. Si ce daca ea a inceput mai devreme, eu nu renunt la vacanta asa usor. Cel mai dor mi-a fost de colegi-prieteni cu care m-am intalnit azi pe rand,un program incarcat, dar mai bine obosita de plimbari decat de statul in fata calculatorului. Oricum, la master n-o sa mai fie ca la facultate, s-a pierdut tot farmecul, parca suntem cei mai "batrani" de acolo...la "Balul bobocilor" o sa fim niste "flori ofilite"...
Am fost acasa o saptamana...a fost frumos, parca mi-am mai revenit din suparari, suspine, parca e iar "acasa" ca inainte. Caminul nu mai e ce a fost odata...in fiecare an noi persoane pe palier, dar anul asta o persoana noua si in camera mea, dupa 4 luni in care am fost singura simt ca mi-a invadat intimitatea...si nu ma pot obisnui, parca nu am ce discuta, nu vreau sa mai vorbesc despre nimic, nu avem nimic in comun. Asta e, pana n-o sa am casuta mea sa aleg cu cine sa stau sau nu, asa o sa fie...
Apropo, trebuie sa-i spun nepotelei mele un "Happy birthday, baby!", a facut 1 anisor si e mare, mare deja...Toti au spus ca seamana cu matusa ei si eu nu pot sa ma bucur mai mult de atat, dar seaman la caracter ca la fizic e toata mama de cand avea si ea 1-2 ani. E cel mai scump bebe de pe pamant si tin sa mentionez ca uram copiii pana a aparut ea la orizont. Chiar daca nu am fost langa ea cand s-a nascut, o sa incerc sa fiu la toate aniversarile daca nu fizic, macar sufleteste...
Dupa cum ziceam, azi a fost o zi plina, dar ce am retinut din ea e ca norocul e tot de ce ai nevoie in ziua de azi, ca sunt o "scorpie fitzoasa" si ca trebuie sa am mai multa incredere in oameni. Obisnuiesc sa critic o carte dupa coperta si nu dupa continut si nu este bine deloc, dar degeaba spun asta acum ca maine o iau de la capat. Maine o sa uit ce-am zis azi si ce mi-am propus azi si de ce am ras azi si de ce am hotarat de azi GATA!
Intotdeauna am crezut ca am un destin bine stabilit si nu am incercat sa schimb niciun lucru care mi s-a intamplat in viata. Am incercat doar sa schimb ce mi-a oferit acesta dupa ce se intamplase...
"Destinul nu este legat de noroc; este mai degraba legat de alegere. Nu este un lucru pe care trebuie sa il astepti, este mai degraba un lucru care trebuie realizat" WILLIAM JENNINGS BRYAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu