Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

miercuri, 2 decembrie 2009

All about Steve...sau all about me...

Azi m-am uitat la un super film. Dupa "The ugly truth" asta e comedia care m-a facut sa rad atat incat sa ma auda vecinii si sa nu poata dormi colega.

Suuuuper film. Nici nu stiu ce mi-a placut mai mult: cum a jucat Sandra Bullock, faptul ca ea avea o inteligenta "mirobolanta" sau de Bradley Cooper. Pai...raspunsul ar fi ca TOT!!! Mai ales finalul...nu ca celelalte cu unul fericit ci cu o lectie de viata: "Daca iubesti pe cineva, elibereaza-l! Daca trebuie sa-l urmaresti, atunci probabil nu a fost al tau de la bun inceput". Dar totusi, cel mai si cel mai mult mi-a placut el, asta ca sa-mi amintesc care-mi sunt dorintele pe anul 11.08.2009- 10.08.20010. As a reminder My wishlist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu