Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

duminică, 8 noiembrie 2009

Ma declar...

Inca un party pe cinste. Normal, cand compania e placuta orice petrecere e tare. Am cunoscut niste oameni minunati, printre care Olix, Dan Fintescu si Dj Jonnessey. Credeam ca persoanele din Bucuresti sunt cu impresii, dar de fiecare data m-am convins din ce in ce mai mult ca nu este asa. Mai degraba, cele care abia au cunoscut putin ce inseamna vedetismul, au deja aere. Am reusit si eu sa fac poze cu ei, ca sa nu uit toate momentele frumoase. De data asta am petrecut in Ring, un club extrem de mare, dar cu o atmosfera calda. Unde mai pui ca daca nu te tin picioarele sa ajungi acasa dupa party, hotelul e la 2 pasi de el. :D
Dar las pozele sa vorbeasca...













































Hi5 si Facebook
Astept urmatoarea editie din Cluj...dar acum sa revin la viata reala ca am visat prea mult...

Un comentariu:

  1. PARTY ON! Abia astept sa ne intoarcem la Cluj :)

    Ti-am zis ca ma tin de cuvant si pun poza ;))

    RăspundețiȘtergere