Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

marți, 23 februarie 2010

Fata de matase artificiala....

"Mi-am pierdut virginitatea la 21 de ani. Am crescut in ideea ca sexul vine din dragoste si ca macar prima data trebuie sa iubesti ca o nebuna si sa te dai cu suflet cu tot. Am asteptat. Si am asteptat si am asteptat… degeaba. Cand mi-am dat seama ca nu e foarte practic sa astept iubirea aia ca-n filme, toate prietenele mele faceau deja sex si se gandeau ca eu m-am pastrat atata pentru un print genial care sa-i bata la fund pe toti iubitii lor. M-am conformat. Am solicitat universului un barbat foarte inteligent, foarte bine educat, foarte dotat si experimentat (daca actul nu o sa ma impresioneze sentimental, macar sa ma impresioneze tehnic), genul pe care toti baietii pe care ii refuzasem sa-l respecte si sa-l admire. Simteam ca daca am refuzat atatia, macar sa nu-i jignesc culcandu-ma cu unul sub ei. Mai aveam pretentia ca domnul sa ma si iubeasca la nebunie. Ce daca pentru mine nu insemna foarte mult? Macar eu sa insemn totul pentru el. Solicitarea mea a fost aprobata si am primit exact ce am cerut. In schimbul iubirii lui neconditionate eu ii ofeream „onoarea” de a fi primul. E ceva frumos, dar cand vine iarna nu tine de cald. Iarna a venit cand si-a dat seama ca e singur in relatia noastra si ne-am despartit. Cand am mai crescut m-am simtit si vinovata.

Am fost duminica la o piesa de teatru la Comedie, Fata de matase artificiala. E o piesa foarte misto despre cum gandesc femeile anumite lucruri. La un moment dat eroina spunea ca a vrut sa isi piarda virginitatea cu un anumit barbat si ca l-a avut exact asa cum si-a dorit. Numai ca i-a lasat impresia ca el o are pe ea. Si ca in fond asa e cel mai bine sa faci in general cu tipii. Sa-i ai cum, cand si cat vrei si sa ii lasi sa creada ca de fapt ei te au pe tine. Eu mereu mi-am avut prietenii si cu exceptia primului, m-am asigurat ca stiu si ei asta. Fara sa joc teatru, fara sa ma arat indragostita, am fost fair play.

Sunt sigura ca la un moment dat o sa apara unul care sa ma aiba el pe mine, unul pe care sa-l ador eu si sa simt eu ca ma pun pe tava. Sunt la fel de sigura ca asta nu ma va iubi si ca o sa se dea indragostit initial, ca sa ma faca terci, sa ma intoarca pe dos, sa imi calce inima in picioare si sa o arunce la gunoi ulterior. E karma! N-ai ce-i face. Macar sa se intample mai repede sa rupa plictiseala asta in care inot. Sunt deasupra tuturor, nimic nu ma atinge. Ma simt batrana."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu