Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

duminică, 28 iunie 2009

Sus sau jos...

E o perioada in care totul se petrece prea repede si prea incet.
De ce cateodata sunt in al 9-lea cer si apoi cad ca o frunza moarta? De ce ma fac oamenii sa sufar si de ce-i fac eu sa sufere? Poate ca eu nu-mi dau seama de ce fac, poate nu-mi pasa sau poate imi place ce fac. Oricum ar fi, tot eu sufar.
Pe vremea asta, anul trecut nu aveam nicio treaba, eram plecata "peste mari si tari"="peste ocean si continente". Alti oameni, alta viata, alta lume...departe de tot ce se intampla azi. Pentru mine a fost o escapada, asta a fost motivul pentru care am plecat, nu banii, nu excursiile, ci dorinta de a pierde macar pentru 3 luni legatura cu mine, cea constiincioasa si preocupata de lucruri care s-au dovedit a fi inutile.
Intotdeauna am avut o regula: sa nu-mi fac planuri! Oare de ce nu m-am tinut de ea si acum? De ce am visat, de ce am impartit visele cu altii? Mi-au fost furate fara nicio explicatie, fara motiv. Ar trebui sa invat ceva din asta? Trebuie, dar sunt prea "orgolioasa" sa admit ca am gresit chiar daca stiu asta.
Pe cine credeam eu prieten candva, a devenit un dusman...
Si cum ascult destul de mult Kat de Luna in ultima perioada, urmeaza un alt refren de la o piesa de-a ei..."Love confusion", exact starea in care ma aflu in momentul de fata.
Why, why am I so lost in you?
And I don’t even know me anymore
Why, I don’t know why I’m so confused
Cause I'm hating that I love you this much boy
You see I love you,
Then I hate you,

And I hate to, cause I love you
And I need you, then I don’t need you
I don’t know just what to do

I think I hate you, yes I hate you
Wait, I love you, I love you
I’m really so confused,
I love you, yes I do

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu