Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

sâmbătă, 6 decembrie 2008

Mos Nicolae

A trecut si sarbatoarea primului Mos...E ciudat ca nu toate tarile au aceasta traditie.Am vazut un film america in care se vorbea despre tot ce se stie despre Sf Nicolae.In Basarabia nu exista...probabil pentru ca tara este prea saraca si nu vor sa mai existe si alte motive decat cele deja cunoscute pentru a cheltui banii.
Aceasta sarbatoare e importanta pentru mine datorita faptului ca e sarbatoarea casei surorii mele.Nu stiu cum e aici traditia,dar in Basarabia, la cununia civila mirii trebuie sa-si aleaga un Sfant care sa le protejeze casa si in ziua in care se sarbatoreste acesta sa dea ceva de pomana.Astazi am primit cel mai frumos cadou de 10 ani incoace de cand stiu de moshu'. A venit nepotica mea de 2 luni in vizita. Ce poate fi mai frumos de atat?Mi-au facut o surpriza sora cu cumnatul si cu mami si au venit in Cluj.Eram eu un pic somnoroasa ca na...aseara am cam pierdut vremea prin oras,dar nu regret nimic.In noaptea care vine o sa recuperez somnul.Cred ca o sa tin minte toata viata acest cadou.Niciun alt dar nu il tin minte in ziua de azi.Dulciurile sunt pentru copii.Si eu am crescut,cred.A,desigur,o sa tin minte anul asta pentru ca e prima data cand am primit bote ceea ce inseamna ca am fost foarte rea.Si au dreptate oamenii.Dar asta e...Am crescut,m-am maturizat,nu mai sunt la fel ca acum un an(scuzati cacofonia),gandesc altfel,actionez diferit,vreau altceva,am alte asteptari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu