Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

marți, 11 august 2009

My wishlist

Azi am mai imbatranit cu 1 an,cum spunea cineva "am mai adaugat un boboc la buchetul vietii". Cum trec anii, creste si lista de dorinte, asa ca anul asta e si mai mare ca anul trecut. Doresc urmatoarele:
-sa-mi gasesc de lucru
-sa-mi cumpar casa
-sa-mi iau masina (dar inainte de asta permisul de conducere :D)
-sa plec...unde,e secret...si,de preferat sa nu ma mai intorc
si...sa intalnesc si eu printul meu cu ochi albastri! :p
Anul viitor, in aceeasi zi o sa scriu ce am taiat de pe lista si ce am adaugat.
Happy birthday to me!!!

4 comentarii:

  1. La multi ani si mult succes la taiatul de pe lista.
    Ciudata treaba, cred ca importanta dorintelor este exact in ordine inversa. Asa ca... la fel ca atunci cand cauti ceva..., poate e mai bine sa incepi cu ochii albastrii ;;) .
    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt urare! Si nu am avut in minte o anumita ordine...se pot face toate in acelasi timp...

    RăspundețiȘtergere