Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

marți, 16 decembrie 2008

Motive pentru care Mos Craciun nu poate fi barbat:

- Barbatii nu stiu sa ofere cadouri

- Barbatii nu stiu sa te surprinda in mod placut


- Chiar daca iti iau cadouri, barbatii nu le pot impacheta


- Barbatii nu s-ar imbraca niciodata in catifea rosie


- Barbatii nu raspund la scrisori.


- Barbatii ar prefera o halba cu bere si niste alune in locul unei cani cu lapte cu prajiturele


- Barbatii nu si-ar asuma responsabilitatea de a oferi cadouri pentru ca asta ar insemna sa isi ia un angajament.

2 comentarii:

  1. Am citit mai multe posturi pe blogul tau, mi-au placut, dar la "Motive pentru care Mos Craciun nu poate fi barbat" nu m-am abtinut si tre sa las un comment, dar sa nu te superi.
    Asta inseamna ca Mos Craciun ii travestit?...sau ca pur si simplu Mos Craciun ii "ONE BIG FAT LADY"?
    Glumesc @};-

    RăspundețiȘtergere
  2. Postul asta mi-a amintit de un banc auzit cu ceva timp in urma, fara urma de blasfemie, doar simplu fapt ca oamenii se amuza din diferite motive, logice sau total neadecvate.

    Un baietel, curios sa afle cate ceva despre Dumnezeu merge la tatal lui si il intreaba:
    - Tata, Dumnezeu este barbat sau femeie?
    - Amandoua fiule;
    - Tata, dumnezeu este alb sau negru?
    - Amandoua fiule;
    - Tata, dar El iubeste copii?
    - Bineinteles fiule!
    Copilul, usor confuz, se intoarce catre tatal lui si il intreaba:
    - Tata, Michael Jackson este Dumnezeu?

    RăspundețiȘtergere