Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

miercuri, 3 decembrie 2008

Blogul

Am observat ca din ce in ce mai multa lume isi face blog.Am zis sa fiu si eu cu turma si sa vad ce e asta.Nimic deosebit.Doar un loc unde scrii tot ce gandesti daca nu ai curajul sa spui in fata unele lucruri sau te doare gura sa spui la fiecare ce-ai mai facut sau ai vazut.Eu,cred ca o sa scriu aici de fiecare data cand o sa ma simt aiurea pentru ca in celelalte momente nici nu-mi aduc aminte ca exista internet sau calculator.Azi,de exemplu,am stat toata ziua acasa sa-mi fac un proiect care ma scoate din minti.L-am inceput de zeci de ori si niciodata nu-mi place cum iese.Astazi am hotarat ca nu e voie sa ne inspiram de pe net si e mai bine cand faci tu cu manuta si cu mintea ta tot.Am reusit sa fac aprox 40% din proiect , dar mai am timp. Vorba ceea: "Nu lasa pe maine ce poti face azi,lasa pe poimaine ca poate nu va mai fi nevoie!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu