Despre mine

Fotografia mea
Sincer,nici eu nu ma cunosc.Multa lume zice ca sunt asa si asa...nu pot nici sa-i contrazic si nici sa-i aprob.Fiecare ma vede asa cum apar in fata lor si tin sa mentionez ca sunt foate schimbatoare.

luni, 26 octombrie 2009

Oare cand o sa ma invat minte?

Credeam ca s-a schimbat totul, ca am de ce sa fiu si eu fericita, am avut sperante, dar se pare ca au fost desarte. Ce fac eu prost e ca afla toata lumea care sunt planurile mele si pana la urma nu mi se indeplinesc. De mai multe ori am zis ca o sa fie doar planul meu si pana nu e ceva 100% sigur, nu o sa afle nimeni nimic. In viata trebuie sa ai incredere doar in familie, nimeni altcineva n-o sa te ajute si n-o sa te sprijine mai mult ca cei dragi. Asta am invatat intr-o singura zi. Am invatat multe azi si mi-am facut alte planuri, dar le tin doar pentru mine pentru ca nimeni nu merita atata bunavointa din partea mea...
Apropo, cum sa-i spui unui barbat: Nu mai vreau sa ma cauti fara sa-l jignesc...daca aveti o solutie, va dau numarul lor de telefon sa faceti asta din partea mea si sper ca aveti destule minute ca lista e lunga si se lungeste pe zi ce trece... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu